Tagi

, , , , , , ,

Do Synklin Białego dotarłem Lubą pod Reglami, zaczynając po cnotliwej stronie Ogromnej Krokwi. Po kupowaniu tygodniowego biletu aż do Tatrzańskiego Skweru Narodowego ( zwyczajny bilet smakuje 18 zł, lady są obrotne od czasu pór 8.00 ) udałem się w odmęty kotlin. Dolina Niezapisanego jest mała, aliści nadzwyczaj słodka. Idzie się na długości płynącego Niezapisanego Nurtu, kto mianuje kaskady tudzież mikre wodospady. Po przejściu kilku mostków dotarłem aż do końcowego, większego od pozostających wodospadu również skręcając w przepis po kilkunastu minutach dość uciążliwego przystępowania w kupę przybyłem do Nizin Jałowej. Tu szlak się rozbijał. W przepis aż do Niecek Strążyskiej w lewo natomiast Dróżką ponad Reglami do Kalatówek. Moja osoba poszedłem w lewo również po celnym terminie zaszedłem aż do Przełęczy Niezapisanego. Z przełęczy jest śliczny pejzaż na Kasprowy oraz Myślenickie Turnie. Poszedłem w przyszłości by zbytnio sekundę wypatrzyć się na drodze do Kalatówek. Po kusym odpoczynku pod ręką schronisku zaskoczyłem w kierunku Kuźnic zbaczając po drodze aż do Klasztoru Albertynek plus Klasztoru Albertynów. Po wejściu do Kuźnic ruszyłem śladem na Nosal. Po ok. 20 min. podchodzenia doszedłem do Nosalowej Przełęczy. Spośród przełęczy silna pójść na Nosal czy też kopnąć w kalendarz do Polany Olczyskiej. Ego przesiałem polanę. Silna tam dojrzeć wybijające z gleby jedno ze źródeł Ruczaju Olczyskiego. Tędy szlak się rozwidlał. Wolno było pójść aż do Doliny Olczyskiej bądź także w taki sposób niczym ego wyselekcjonować kilkudziesięcio minutowe, dojmujące metoda na Polanę Kopieniec. Na polanie chwilę odpocząłem natomiast po płytkiej także niezbyt dotkliwej wspinaczce wstąpiłem na Kopieniec Okazały (1328 m). Potężna go skiksować, aliści tak wskazane jest sekundę się pomęczyć także przelecieć tą górkę. Kopieniec to trafny pozycja widokowy. Utrzymany w porządku spośród niego panorama na Tatry Wysokie także Okcydentalne. Spośród Kopieńca zstąpiłem tropem zielonym a odtąd czerwonym do Toporowej Cyrhli. Ów poprzedni dyscyplina szlaku jest pod dostatkiem wysłużony, idzie się czy też dnem strumienia czy też mimo niego. Powinno się zwrócić atencję na zaznaczenie śladu. Gdy wcześniej się trafi aż do umiłowany do Zakopanego, można zaczekać na PKS bądź no jakim sposobem ja udać się w Pieniny rowerem ową stronę piechotą. Idąc szosą a skracając sobie kilka serpentyn po niedługim czasie dociera się aż do Jaszczurówki. Sama ekskursja aż do Nizin Białego i na Kopieniec Obfity bez ulubiony powrotnej z Toporowej Cyrhli aż do Zakopanego ma ok. 15 km. Transmituje się na ekskursję aklimatyzacyjną, nie ma targ znacznych różności wielkości, jednakże istnieje przypuszczalnie troszeczkę trudna.

